آخرین اخبار
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۸
بازنگری ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران باید در اولویت قرار بگیرد 
بازدید:۴۴۴
صد آنلاین | سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورا گفت : سالهاست که ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران بازنگری نشده است و در اولویت هم قرار ندارد.
کد خبر : ۲۸۶۶۶

به گزارش صد آنلتین ، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورا گفت : سالهاست که ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران بازنگری نشده است و در اولویت هم قرار ندارد.

 

بازنگری ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران باید در اولویت قرار بگیرد 

 

وی تاکید کرد :  فارغ از گرایشات سیاسی، پرسنل شهرداری تهران بزرگترین و مهمترین سرمایه ما تلقی می شوند و سالهاست که در کنار هم برای ارتقای شهر تلاش می کنند و در انتخاب مدیران مهمتر از همه ممیزی ها باید اصل پرسنل شهرداری تهران بودن به دلیل شناخت درست از شهر و مسائل مختلف، رعایت شود.

 

 

علوی گفت :  معاونت ها و شهرداران مناطق در کنترل پروژه مسائل را رصد و پاسخگو باشند که چرا علی رغم اختصاص بودجه از سوی شورای اسلامی شهر پیشرفت پروژه اندک بوده است و برای ما قابل قبول نیست که مدیری به مصوبه شورا اعتقاد نداشته باشد و کار را زمین بگذارد و  بازنگری ساختارها باید در اولویت قرار بگیرد؛ سالهاست که ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران بازنگری نشده است و در اولویت هم قرار ندارد.

 

 

21111/ش

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها